Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Ketten

2008.07.23. 15:19 - timber13

Cserebogi elment nyaralni. Szegényekre nagyon rossz idő van, két napja esik az eső, ők meg ülhetnek bent a lakókocsiban...

Mi itthon ülünk, és bár most lenne időnk egymásra, a dolgaink rendezésére, egyikünk sem tesz semmit. Szerda van, az eddigi közös teljesítményünk 3 film megtekintése, és ezen kívül semmi. Se romantikázás, se őszinte beszélgetések. Csak vagyunk bele a világba cél és értékek nélkül. Nem mindig látom értelmét. Tudom, kezdeményezhetnék én is, de valahogy nem megy most... Bevallom, lusta vagyok hozzá.

Hamarosan indulok haza, LG csak később jön, én addig belefogok a takarításba. Vagyis ma sem lesz semmi a meghittségből. Holnap nőgyógyász, pénteken meg Pest, ami biztosan klassz lesz, de nem oldja meg a helyzetet, nem hiszem, hogy attól kerülnénk közelebb egymáshoz, mert elmegyünk a húscafat-kiállításra.

Vacak az idő, nem túl rózsás a hangulatom, ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr1581872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása