Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Mi is ez?

2009.01.25. 19:43 - timber13

Nehezen tudnám definiálni, mi is most a közöttünk lévő kapcsolatra a megfelelő szó. Nem élünk együtt, de nem is szakítottunk. Néha együtt alszunk, de nem igazán szakítunk időt közös programokra, találkozásokra.

Voltak elképzeléseim arról, hogy mit hozhat ez a hónap. Azt hittem, azzal, hogy távolabb leszünk egymástól, tisztán látjuk majd, hogy akarjuk-e még a másikat. Be kell látnom ez egy elvetélt ötlet volt. A távolságtartással csak eltávolodni tudunk egymástól. Voltak problémáink, amelyek most nincsenek, de nem azért, mert megszűntek volna, hanem azért, mert elmenekültünk a megoldásuk elől.

Azt hittem, elindul közöttünk valami újra. Valami más, egészen az alapoktól. Azt hittem keresi majd a társaságomat, felajánlja, hogy látogassam meg, hogy újra udvarolni fog. De semmi ilyesmi nem történt.

Persze én sem teszek igazán semmit. Néha próbálkozom, felajánlom, hogy itt aludhat, de ennek lassan már olyan íze van, mintha csak ennyire kellenék...

Nem tudom, érdemes-e folytatni, érdemes-e fenntartani valamit, amit még meghatározni sem lehet, hogy micsoda...

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr9901897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása