Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Bizonytalankodás

2009.11.12. 19:33 - timber13

Érdekes dolog ez. Az ember a szíve mélyén érzi a Valóságot, az Igazat, valahol legbelül tudja, hogy mire számíthat, hogy mi lesz a végeredmény, s mégis... Ott motoszkál bennünk a kisördög, aki folyton azt duruzsolja a fülünkbe: biztosan jól döntöttél? biztosan Ő az? biztosan jó ez neked? tényleg megbízhatsz benne és számíthatsz rá?

Miért öljük meg a Teljességet ezzel a felesleges aggódással? Miért vagyunk képtelenek lazán, könnyedén élvezni azt, amink éppen van? Olyan sokszor feltettem már ezeket a kérdéseket, és soha nincs rá megfelelő válasz. Amit észreveszek, hogy egyre hosszabb időket sikerül eltölteni a Mostban, és olyankor minden tökéletes, hiszen nincs múlt és nincs jövő. De aztán kiesem ebből az állapotból, és rögtön jönnek a kétségek, a kérdések, a bizalmatlanság.

Még mindig nem tudtam elengedni magam teljesen. Még mindig nem bízom meg benne 100%-ban. Még nem ismerem. Még nem merném kimondani azt, hogy IGEN.

De jó róla ábrándozni :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr641520990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása