Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Vasárnap

2008.07.07. 11:09 - timber13

Végre egy olyan nap, amire mindenki azt mondhatja, hogy elégedetten bújt este az ágyba. Délelőtt 3 órás taiji edzés volt a Mesterrel, élveztem minden percét, bár utána nagyon fáradt voltam. A Mester újra képes volt feléleszteni a régi tüzet, amikor az ember egész héten csak azt várta, hogy edzésre mehessen, mert ott aztán olyan lelki és testi löketet kapott, mint kábszeresnek az anyag... Ráadásul Mester kiállított levezetni egy kardformát, amitól persze szokás szerint beparáztam, de mégis nagyon jól estett, mert ez azt jelenti, hogy még mindig jó vagyok, annyi idő kihagyás után is... Edzés után pedig kibékültem LG-vel... ehhez nagyon sok segítséget adott az edzésen gyakorolt "tüzet a víz alá" helycsere. Nem tudom, hogy van ez, de Mester mindig ráérez a dolgokra, és olyan gyakorlatokat csinálunk, vagy olyan elméleti magyarázatot kapunk, ami nekem szinte személyes üzenetként jön át... De elképzeléseim szerint ilyen az igazi Mester :-)

Cserebogit LG szüleinél hagytuk az edzés idejére, utána pedig együtt mentünk moziba LG unokaöccseivel. Megnéztük a Kungfu Pandát, ami nagyon szórakoztató volt, és még számomra is szolgált filozófiai példákkal. Nagyon kerek volt az egész együtt a délelőtti edzéssel.

Este még hátizsákostól kinéztünk a térre, de nekem már nagyon sok volt a nyüzsi és a rengeteg ember. Gyorsan betáraztunk két kürtőskalácsot és hazamentünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr84556932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása