Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Papó

2010.03.22. 20:16 - timber13

19-én meghalt a nagyapám. Ma eltemettük. Nem ért igazán váratlanul, hiszen már hosszú ideje szinte rendszeresen történt vele valami, amiből aki nem hazudik magának, sejthette, hogy közel az idő. Most itt ülök, kicsit magamba roskadva, arra gondolva, hogy papó egyik napról a másikra nincs többé. És hogy milyen élete volt. Hogy vajon büszke-e erre az életre odafentről. S ha most nekem kellett volna elmennem, én büszke lennék-e a magaméra... Érezném-e azt, hogy teljes volt az életem, hogy beletettem mindent, amit lehetett...

Sajnos nem.

Ha az átlagéletkort nézem, túlvagyok az életem felén, és nem érzem azt, hogy ÉLTEM volna. Csak úgy vagyok bele a világba, folyton arra várva, hogy na, kezdődjön már el végre, mondhassam már végre azt, hogy igen, én x ideje nagyon boldogan élek, megvan mindenem, fejlődöm testileg, lelkileg, szellemileg... Igazi családot szeretnék végre, utazásokat, közös bohóckodásokat, tengerben szeretkezést, közös TV-nézést, ágyban reggelizést, vidám mosolyt magam mellett a reggeli ébredés után...

S ha ez mind meglenne, akkor azt mondhatom majd, hogy minden benne volt? Hogy megvalósítottam mindent, ami bennem szunnyadt? És ha elmegyek büszke leszek arra, aki itt, ebben a testben voltam?

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr701860555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhaj 2010.03.22. 22:06:55

:( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam, hogy akkor Húsvétkor nem mentem fel hozzájuk, nem tudott meglocsolni és hetekkel előtte láttam utoljára. Elszalasztottam egy nagyon fontos lehetőséget, amit soha nem kapok már vissza.
Valahogy így van ez a boldogsággal is. Miközben keressük azt a pillanatot, amire azt mondjuk, "na igen! ez a tökéletes boldogság", elszalasztjuk az összes többit. Ne a boldogságot keresd, hanem éld meg azt a hétköznapokban. Kívánom, hogy sikerüljön! Puszi, és hívj, ha szükséged van rám!
süti beállítások módosítása