Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Man tábor és egyebek

2008.08.26. 13:40 - timber13

Vége a nyárnak. Nagyon rövidre sikeredett, és az is "beárnyékolta", hogy folyamatos készültségben álltam itthon, mert bármikor behívhattak melózni. Ezt megúsztam pár órai telefonálgatással, meg egy kora reggeli ébresztéssel, de akkor sem tudtam úgy kikapcsolni, mintha tényleg szabad lehettem volna.

Az első hétvégén baráti társasággal leutaztunk Túrkevére, ahol végre tényleg lehetett egy kicsit lazítani, és fürödni megunásig. Kaptam egy szuper masszázst is, LG-t gyorsan ki is oktattam az új technikákról :-) Cserebogi is jól érezte magát, csak amiatt panaszkodott, hogy nagyon rövid idő volt a nyaralásunk. Talán majd jövőre... Nagyon szeretném meglepni őket egy tengerparti nyaralással, de ahhoz még elég sokat kell gyűjtögetnem...

A második héten majdnem utaznom kellett Sopronba, céges ügyben, de szerencsére elhalasztották a dolgot, így megúsztam egy 10 órás oda-vissza autókázást. Pénteken pedig, miután Bogit az apja elvitte Debibe (újra), felcuccoltunk, és irány Kisterenye! Vonattal mentünk, 3 átszállással, de olyan szép utunk volt, és mindketten élveztük az utazást. A hegyen átmászni hátizsákostól a tanyához nem volt piskóta, de nem panaszkodom, LG cipelte a nagyobb hátizsákot, meg egy hatos pakk ásványvizet...

Az edzések nagyon jók voltak, testileg iszonyatosan megterhelőek persze, de ahhoz képest, hogy abszolút nem készültünk fel a táborra, egész jól bírtuk. A Man képességet igyekeztünk elsajátítani, nem mondhatnám, hogy sikerrel, de azért már megvan a feeling, hogy milyen is az... Majd alakul :-) A csapattal is meg voltam békélve, Sárkány kisasszony nem volt jelen, így meg aztán főleg :-) Volt aki meglepett az óriási egójával, volt aki a humorával, de a lényeg az volt, hogy befogadott tagok lettünk.

És ami még jobb, hogy LG-vel megint sikerült egy hullámhosszra kerülni, végig szerelmes hangulatban voltunk, és törődtünk egymással. Szeretetből, és nem kötelességből. És ez nagyon nagyon jó!!!

A táborhangulat egyelőre itthon is kitart, este csináltunk 1-1 formát, és megkritizáltuk egymást, meg megbeszéltük, hogyan is gondolkodunk a Manról. Mostanában mindig csak azt mondtuk, hogy rettentően különbözőek vagyunk LG-vel. Most viszont újra megvan a közös kapocs, és tényleg jó lenne ezt meg is őrizni.

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr12633809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása