Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

"Ma végre jól vagyok és pont"

2008.07.17. 09:09 - timber13

Ma jól érzem magam a bőrömben. Tudom, sokminden csak elhatározás kérdése, de nekem az effajta "átlényegülés" nem megy (még) olyan könnyen. LG-vel most könnyedebbek, fesztelenebbek vagyunk, ilyenkor minden annyira ideálisnak tűnik. Most még azon sem parázom, hogy ez az állapot törékeny, és elmúlhat... "Lesz ami lesz" hangulatom van, azt hiszem, ez a megfelelő hozzáállás, mert így az ember a mostban tud maradni, nem agyal a múlton, és nem parázik a jövőtől.

Cserebogi anyuékkal megy nyaralni a jövő héten, rengeteg időnk lesz LG-vel, hogy végre tényleg csak egymással foglalkozzunk. Ha sikerül megtartanunk ezt a csinges állapotot, akkor nagyon szép hetünk lesz :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr61572082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása