Ki vagyok én?

Keresem magam.... szólnál, ha megtaláltál?

Dönci

Így vélekedtek Ti...

  • Aranyhaj: :( Nagyon sajnálom nagyapádat, részvétem. Tudom, milyen elveszíteni. Annak idején nagyon sajnáltam... (2010.03.22. 22:06) Papó
  • Lacás: agyvihar.blog.hu/2010/03/07/ha_most_nem_vagy_boldog_soha_nem_leszel_az (2010.03.22. 21:20) Papó
  • Utolsó 20

Újra itt vagyok

2009.02.12. 18:39 - timber13

Hurrá, hurrá!

Sok érdekes pillanattal teli küzdelem után végre itthonról is blogozhatok :-)

S hogy miért csak most, pedig már egy hónapja van netem? Nos, a számítástechnika ördöge kifogott rajtam és a blog.hu kedves support csapatán...

Explorerben a blogszerkesztő ablak meg sem nyílt. Semmi gond, gondoltam próbálkozzunk Firefox-szal. Firefox már hagy írkálni, csak épp nem menthető amit írtam... Nosza, levél blog.hu-nak, kedves, aranyos srác válaszolt is, és ajánlott egy linket ahol talán meglelem a választ. Katt a linkre, szakmai zsargonon magam átrágása: állítólag a hiba oka a vodás net. Javaslatokat végigböngész, módosítgatás elvégez... És a helyzet változatlan... :-(

Support fiúk nagyon rendesek, érdeklődtek kétszer is mi a helyzet, és újabb szakzsargonnal telitűzdelt megoldást javasoltak. Mondtam is nekik, hogy bár nem vagyok szőke, jelen esetben tekintsenek már annak, és magyarázzanak nyugodtan úgy, mint egy nagyon hülye felhasználónak. Tényleg le a kalappal, megtették :-) De már nem volt rá szükség :-)

Ugyanis mikor már feladtam volna a dolgot, tegnap jött a mentő gondolat: próbáljuk ki az Opera böngészőt is.

És láss csodát! A böngésző szép, gyors, és nem utolsó sorban működik minden itt, a blogos oldalon :-)

Úgyhogy reszkess világ, újra itt vagyok!

Thank you support team, és viva Opera!

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doncike.blog.hu/api/trackback/id/tr70939542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása